KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA آزمون: در خدمت فوتبال ملي کشورم هستم

آزمون: در خدمت فوتبال ملي کشورم هستم

به گزارش فارس، آزمون درباره بازي ايران و لبنان گفت: با توجه به نتيجه بازي تاجيکستان و عربستان ما به اين برد پرگل احتياج داشتيم و خدا را شکر که توانستيم 6 بر يک لبنان را ببريم و به صدر گروه‌مان برويم تا براي بازي آخر مقابل عربستان استرس کمتري داشته باشيم. هر چند بازي با عربستان هم براي ما خيلي مهم است و ما براي بردن عربستان به ميدان مي‌رويم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در بازي اول مقابل تاجيکستان يک نيمه بازي کرد، گفت: من خسته بودم و 4 سفر هوايي را از کازان به مسکو، مسکو به دوبي، دوبي به تهران و تهران به کرمان را پشت سر گذاشته بودم و يک جلسه هم با تيم ملي بزرگسالان تمرين کرده بودم. با اين حال باز هم در بازي تاجيکستان يک نيمه در زمين بودم و پاس گل دوم را دادم. همه تلاشم را انجام مي‌دهم که بهترين بازي‌ام را به نمايش بگذارم.

آزمون درباره اينکه سرمربيان تيم‌هاي ملي بزرگسالان، زير 22 سال و جوانان خواهان بازي کردن او در تيم‌هايشان هستند، گفت: من در خدمت فوتبال ملي ايران هستم و آقاي کي‌روش و ديگر سرمربيان تيم‌‌هاي ملي زير22 سال و جوانان به من لطف دارند. در هر حال با صلاحديد و برنامه‌ريزي مسئولان و کادر فني و هماهنگي‌هاي لازم عمل خواهم کرد. در حال حاضر اولويت پيروزي بر عربستان است. 20 مهر به تهران بازمي‌گردم و به اردوي تيم ملي بزرگسالان براي بازي مقابل تايلند ملحق مي‌شوم و هرچه کي‌روش و کادر فني تيم ملي صلاح ببينند عمل مي‌کنم. آرزويم بازي در تيم ملي بزرگسالان بوده و حالا واقعا از اينکه مي‌توانم براي فوتبال ملي رده‌هاي سني و تيم ملي بزرگسالان مثمر ثمر باشم، خوشحالم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: لژیونرهای, ایرانی, تیم, ملی, اشکان, دژاگه, رضا, قوچان, نژاد, علیرضا, جهانبخش, سردار, آزمون, مسعود, شجاعی, دانیال, داوری,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )